Leylakkk Senaasd darisi basımıza boyle kolay dogumlar bende calisan bir gebeyim ama masa basi isim malesef, 36 dan sonra sgua, yürüyüş,plates topu ile falan calismaya baslicam faydali olur umarim
Minicikkiz Leylakkk Canım çok sevindim geçmiş olsun🥰 Bebisini sağlıkla büyüt inşallah. Sadece merak ettiğim. Ahu dudu çayını ne zaman tukettin. Ben 32 haftamdayim. Acaba başlasam mi
offlineanne Senaasd maşallahh Allah analı babalı büyütsün inşallah🥰 doğumdan önce egzersiz vs yaptınız mı acaba
Ayseesr Merhaba kizlar bebeklerinzii sağlıcakla büyütün insh darısı bize umarım sizinki gb kolay dogumumuz olur. 36+3 um bende yaptiginiz bseyler var mi doğumu hızlandırmak için. Bize fikir olsun
Mujde0808 Minicikkiz erken bence daha cunku erken dogumu tetikleyebiliyor erken dogum riski geçtikten sonra baslayin bence bende 34um ama daha baslamadim
Sevilss Senaasd iyi sayılırım normal yaptım ama alttan dikişlerim var idare ediyorum işte. Sen de iyisin inşallah