Esraeee cnm ben 7 ekimde enfeksiyon için gittim beta değerim 39.1 el hamile olduğumu söyledi doktor 11 ekimde kan verdim 236.3 çıktı inşallah güzel artmıştır diye dua ediyorum ❤️ Yarın kontrole gideceğim hayırlsıyla güzel mutlu haberler almak nasıp olur 🥰