a-melis Sydaa1 şuan 26 haftalık hamileyim canım 🙏 ben evde test yapmıştım o şekilde gittim doktora söyledim o da direkt ultrasonla baktı yanlış hatırlamıyorsa 4 haftalık falan hamileydim kese görününce kan istemedi 10 gün sonra tekrar gel demişti
2melek_annesiii Sydaa1 kalp atışını bile duyabilirsiniz benim 6000 di beta kalp atışını duymuştuk ikiz gebelikti bizimki
a-melis Sydaa1 siz şuan kaç haftalık hamilesiniz sanırım ultrasonda görünce kana gerek duymuyorlar göründüğü için gerek yok demişti bana
Sydaa1 a-melis 5 +2 şuan betadan hariç başka kan sonuçlarınıda istemiş doktor onlar içinde kan verdim ben