kediannesi60 Gamzeee__ asırı catı ağrısı cekiyorum yarım saatten fazla ayakta kalamıyorum ve hemen yoruluyorum benim icin cokta iyi bi dönem gibi gecmiyo☹️
Berrycherry kediannesi60 aynen öyle ben de o amaçla istiyorum yani işim olduğunda yanımda her odaya taşıyabileyim, rahat, sağlam olsun. Sallanması falan çok lazım değil. Yeğenimin vardı hep ordaydı ilk 3-4 ay çok çok kullandı. Çok büyük rahatlık🥰
Yektasmom https://ty.gl/ekur6od03p Bundan aldım ben kurulumu da çok kolay oldu, beklediğimden de sağlam 🌸
Berrycherry Yektasmom bunu da çok beğeniyorum ama sünger kısmı rahat olur mu ondan emin olamadım. Kalın dimi yeterince? Orta kısmı desteksiz olduğu için oraya doğru çöker mi acaba dedim. Yoksa çok şık gerçekten😍
mutlugebeee Gamzeee__ bende bundan almak istiyorum sadece tereddütte kaldığım nokta bir kaç ay sonra ağırlaşınca yere değermi bel kısmı, siz bir problem yaşadınız mı acaba?
Gamzeee__ mutlugebeee şahsım olarak daha kullanmadim bebegim Aralık ayında doğacak insaAllah 🤲🏻🤲🏻💐lakin yengem kullanıyor memnun yere falanda denemedi bebeside MasaAllah tonton
mutlugebeee kediannesi60 bende abartılı bir sey istemiyorum bunu gözüme kestirdim ne zamandır ama kararsızım bir iki aylık olunca hemen poposu yere değecek kadar çöker mi içine diye yatırınca rahat ediyorlar mı?
kediannesi60 mutlugebeee yok canım malı öyle adi değil gayet sağlam ben gelir gelmez kurdum cok kullanıslı poposunun değmesi icin baya bi ağırlık olması lazım demirleri destekliyor ve yukarıda duruyo bayağı