Ser_Bus11456 vallahi özele gidiyorum normalde devlette sıra bulmak mümkün değil, ilk gittiğim özel doktoru hiç bir şey demedi,ama detaylıya farklı bir özele gittim o doktorum bildi, bende hemen ardından diğer özel doktora yeniden gittim. Yok öyle bir şey seni korkutmuş dedi. Onda da emin olamadım, perinatolojiye gittim oda ikinci gittiğim özeldeki doktorumla aynılarını söyledi ve rapor verdi. Şuan da da yine bu tanıyı koyan doktoruma gidiyorum, memnunum.