Nilduru Stardust1 bence tamamen size ve bebeğinize bağlı ben sadece eşimle kalmak istemiştim ama yapamadık 40 ı çıkana kadar annemle eşimin annesi dönüşümlü kaldılar 😅
Stardust1 Bahar-hivda2020 ne güzel bende sadece eşim olsun istiyorum anneler gelip gider diye düşünüyorum ama bakalım nasıl olucak bizi ne maceralar bekliyo bilemiyorum 😅🤷🏼♀️
2inciannelik Stardust1 canım insan o kadar çok birine ihtiyaç duyuyor Kİ anlatamam yani varsa kuzenin aileden sevdiğin gelip bakabilecek sana destek olabilecek birisi çok iyi olur . Benim de kayınvalidem kalmak istiyor ama rahat edemem ilki sezaryendi hastanede kalacak kimse yoktu herkesin coluk çocuğu vardı gitti annem de yaşlı biraz .kuzenim var ablam kadar sevdiğim o kaldı 2 gece yanımda çok iyi Geldi . Genç hem de çok severim öyle iyi Oldu yoksa başka kimse kalamazdı eve geçtim evde annem ablam ablam şehir dışından geldi onun da küçük bebeği vardı çok yardımcı olamadı eşim vardı eltilerim var 5 tane kalabalık aileyiz ama işte kalmaya gelince hepsi gitti .yani demek istediğim yanında biri olsa güzel olur insan çok ihtiyaç duyuyor o süreci atlatmak için bir destek filan ben eltimin beni giydirmesini istemem mesela kaynanamın da . Şimdi 20 güne ikinci doğumum var kuzenim in çocukları okula gidiyor müsait olursa gelir olmasa da artık annem kalacak
Stardust1 2inciannelik kuzeninizin kalması iyi olmuş ama benim kuzenlerim hep erkek 😕 kayınvalidemin yanında da rahat edemem kalmalı olmasa arada gelip gitse eşimle ikimiz çoğunlukla olucak şekilde bu süreci atlatabiliriz inşallah 🙏🏻
2inciannelik Stardust1 atlatırsın merak etme Allah öyle bir güç kuvvet veriyor Kİ herşeyin üstesinden geliyorsun
Nilduru Stardust1 evet malesef gaz sorunu yaşıyoruz sadece kucakta uyuyo kolik bi bebek 😞 hatta şuan bunları yazarken kendisi sol koyumu uyuşturmakla meşgul 😂
Kubra3525 Stardust1 tek çare güzel bi dille konuşmak eşin rahat edemez desin zaten yakınız anne gelip gidersin ihtiyacımız olursa desin biz ilk başbaşa bakıp tecrübelenmek istiyoruz diye konuşun daha da ısrar etmez heralde😄
Stardust1 Kubra3525 inşallah anlayışla karşılar eşimde benim gibi düşünüyor aslında ama bize emrivaki yaptı hiç fikrimizi sormadı konuşunca umarım düzelir 🙂🙏🏻 Pek inanamıyorum ama inşallah diyeyim 😂😂
Stardust1 Nilduru kolaylıklar diliyorum size umarım çok kısa bir sürede bu dönemi atlatırsınız 🙂 ayy ne tatlıdır şimdi minik bir kuş gibi burdan öpücüklerimi gönderiyorum bebişe 🥰🧚🏻♀️
C-12 Stardust1 bende bu konuda Çok savaş verdim eşimle canım , sırayla gelmeleri en güzeli bence sen stres yapacaksan sırayla gelsinler en önemlisi suan sen ve bebeğin o yüzden kim kırılır diye çok düşünme boşver, nasıl rahat edeceksen öyle yap 🙂
Stardust1 C-12 insan bu dönemde anlayış ve ince düşünce bekliyor ama öyle olmuyor bazen inşallah sıkıntısız bu süreci atlatırız 🙏🏻😊
H_myra1 Stardust1 evet var ben😅 ilk dogumumda bir gün k.validem kalmıştı sonra gündüz gelip akşam gitti 1 hafta falan 2.dogumumda tamamen yalnızdım eşim vardı yanımda dogumda ikimiz tek gittik evde de birlikte tek kaldık yani ilk bir kaç gün en azından evi toparlayıp yemek yapacak biri olsa çok iyi oluyor anne açısından birde benim ikinciydi oglumda aglak bir bebekti yani çok aşırı zorlanmıştım ama işte olmayınca olmuyor 🤗
Stardust1 H_myra1 Allah kolaylıklar versin hepimize inşallah 🙏🏻 Bende çoğunlukla eşimle beraber ilerletmek istiyorum bu süreci, nasıl olur diye fikir almak istedim 😊
H_myra1 Stardust1 hastane de sancı dogum güzel geçti eşimle başkası olmayınca insan stres olmuyor tabi bu kişiye göre degişir evde de eşiniz yardımcı olan birisiyse yine kimseye ihtiyacınız kalmaz 3.gebeligim yine yanlız olucam doguma eşimle gidicem sadece yine evde de sadece eşim ve cocuk larım olucaz inşallah bu bebegim sakin olurda 2.sinde ki kadar zorlanmam sizinde güzel geçsin inşalh herşey istediginiz gibi olsun bebeginizi sag salim alın kucagınıza ❣️
Stardust1 H_myra1 amin inşallah çok teşekkür ederim 😊 sizde sağlıkla alın kucağınıza bebişi inşallah 🌸🧚🏻♀️
Deletedmom93428 Stardust1 eşin yeter canım bende sezeryan oldum ha benm annemde vardı 10 gün kaldı ama annem olmasada eşim yeterdi moralini bozacak işine karışacak kimse olmamadı daha iyi bence
Stardust1 Deletedmom93428 yaa evet bende öyle düşünüyorum psikoloji daha önemli gibi geliyor o yüzden kendimi rahatsız bir duruma düşürmek istemiyorum inşallah eşimle kalkarız altından 🙏🏻😊 şu zamana kadar herşeyi zaten eşimle ikimiz yaptık kıyafetleri yıkaması, ütülemesi, mobilya kurması vs.
busra1997alpaslan2021 Deletedmom93428 kizzzzzzzzzzzzzzz zor buldum seni Cuma sezeryan oluyorummmmmmmmmm 😀