beyzaerler rahatsız olduğunuzu nasıl tespit ettiniz. Benimde iğne yapılırken, kan alınırken, serum takılırken yada bana can acıtıcak bi müdahale edilceği zaman soğuk soğuk terleme, baş dönmesi, mide bulantısı, bayılma hisssi, nefes alamıcak gibi hissediyorum hemen uzanmak istiyorum ben bunu düşük tansiyondan sanıyodum ama sen söyleyince düşündüm bi belimden iğne yapılırsa aynı şeyleri yaşarım sanırım böyle bişey mi acaba