fuunda_3 ağrının başlaması yürüyüş sonrası oluyo. İlk sizi yürütmeye çalıştıklarında karşıya bakın diyorlar ki mideniz falan bulanmasın. Zar zor kalkıp yürüyosunuz. Benim kalp atışım hızlandı, çarpıntı başladı. Kuscak gibi hissedince hemen oturdum ama pes etmeden yürümeye devam. Zaten elinizde olmadan sürekli dikiş yerinizi tutmak istiyceksiniz. İlk kalkarken de zor oluyo. Acıya acıya yürüyosunuz 😔 ilk gaz muhabbeti var malum. Benim ikinci gün bile çıkmadı maalesef. İlaç verdiler, içip merdiven inip çıkınca başarabildim. Pes etmeden yürümek gerekiyo ☺️