Saadet2000 inşallah döner ama dönmezse diye kafanıza takmayın tavsiyesi verebilirim. Benim ilk doğumum olacak, 38+1im dönmedi hiç, 38+5de de sezaryene gireceğim bir sürpriz olmazsa. Normal doğumu çok istiyordum ama dönmeyince dönmüyor, ondan moral bozmaya gerek yok, hayırlısı neyse o. Popoyu havada tutan secde hareketi, kasıklardan müzik, ışık vs. bunlar etkili şeyler değil, doktorlar, eğer ki ilk hamilelik değilse, dışarıdan elle müdahale edebiliyor sanıyorum ama o da riski olan bir şeymiş