rgk newra 51.5 ile hamile kaldım, şu an 4 4.5 kilo aldım 55 56 gidip geliyorum, 31. hafta. gebelik şekerim var maksimum 58 ile bitiririm diye düşünüyorum. Diyetisyenme kalsa 56 ile biter🤣
newra Kiki-riki cok iyi fazla almamışsın bende 88 ile hamile kaldım şuan 2. Ayındayım 90 oldum vücudum cok musait kilo almaya
rgk newra ben gaye başkurt ile götürüyorum, bi bakin isterseniz instası var. çok da memnunum, şekerim de iyi gidiyor şükür. 25 31 hafta arası hiç kilo almadım
Burcu388 newra gebe diyetin i yok da gebelik diyeti için hastanelerdeki diyetistenler daha uygun kan a falan sürekli bakmaları gerekiyor Ben Kayseri’de bi diyetisyene gidiyorum hamile kalmadan önce çok memnundum ona giderim yine
miranbeyinmothersi 95 ile hamile kaldım ben zayofladım , 89 kadar düştüm. Şuna 90-91 arası gidip geliyorum 21 haftadayım 95ten fazla almak istemiyorum
Zky2019 Oğlumda 55 le hamile kalıp 97yle doğuma girdim 😆 sonrasında tam tamına 45 kilo verdim hepsi gidiyor evlenmeden önce o kadar zayıf değildim😊şimdi 2.de nasıl olur bilmiyorum🤷♀️