Saaki Eşimin isminin yanına Han ismini ekleyerek koymayı düşünüyorum çok fazla uyumlu da oluyor ama geri kafalılık etmek de istemiyorum sizce koyulabilir mi ?
Dilekcnkn elaweannesi Ne bilim yani bıraksaydım en başta eşimin adı olucaktı o yüzen iki tane aynı isim 😂
Etraa Ben de eşimin iki isminden birini oğluma koydum. Bunu da ben istedim. Çünkü Çok sevdiğim adamın ismini çok seveceğim oğlumda görmek beni mutlu ediyor. İçinden nasıl geliyorsa öyle yap. Başkalarının nasıl düşündüğünü önemseme. Sorma bile.
Saaki Etraa normalde assslaa takilmam kimsenin dediğine ama hamilelik hormonları heralde :) ilk istediğim isimle herkes dalga geçince kafama takılır oldu isim konusu
Saaki Minikpanda6 amiinn , çünkü ben öncelikle Vefa ismini çook istiyordum ama Veefa mı ehehe vefa bozacı diye dalga geçe geçe soğuttular beni benimde aklıma babasının ismi geldi 😂😂
birkizbirerkekannesi Saaki Bende Mustafa Kemal koymak istemiştim aslında, eşimin ismide Kemal. Ama eşim iki isim hic sevmiyor🙈 bende o yüzden ikisiylede alakası olmayan Egemen ismine karar verdim 😂 yani bence beğeniyorsanız koyabilirsiniz bence 😊
miranbeyinmothersi Saaki eşimin adı mehmet oğlumuzada miran koyacağız ben mehmet miran olsa çok uyumlu dedim ama iki isim hiç sevmiyorum hep hitabını hem de insanların tek isim kullanması beni rahatsız etttiğinden azgeçtim. İki isim sevsem bir saniye tereddüt etmezdim
Eligulu miranbeyinmothersi hercai dizisindeki salak mirandan sonra nasıl cocugunuza koyuyorsunuz ya bu ismi 😂😂 Muş Bingöl vs bu doğu illerinde en çok Miran ismi konulmuş
Hilal-95 Saaki çocuğu sen doğuracaksın ne istersen koyarsın ben şahsen koymak isterdim ama gerek yok🤣 benm eşimin adı Umut ben bu ismi çok seviyorum mesela ama bitane yeter dedim ama ek isim bulsaydım koyardım 🙏🏻
MerveNur- Saaki eşimin değil de dedesinin adının yanına Han ekleyerek oğlumuza isim verdik 😊 siz bilirsiniz niye geri kafalılık olsun isim hoşunuza gittiyse manası güzelse sıkıntı yok
Saaki MerveNur- anlamı çok güzel e eşimide çok seviyorum ama bebek büyüyünce başka isim bulamadınız mı der diye düşünüyorum 😂
mervegemen- Saaki bende 2. Isim olarak eşimin ismini yakistirmistim ama eşim polis. Eger bana birsey olursa diye bir cümleye baslayinca yapamadim. Onun adıyla ogluma seslenemem. O yüzden koymadim. Ama sizde böyle birsey yoksa neden olmasin
Saaki mervegemen- Allah kimseyi eşinden ayrı bırakmasın inşaallah bebislerimizide sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🌸