Sadece hamileyken değil her zaman akıntı özür sebebi her vakit tekrar abdest almak gerekiyor, ben eskiden peçete koyardim, peçete yerinden oynamadığı sürece tekrar abdest almazdım. Şimdi de daha hijyenik olduğu için eski atletlerden küçük parçalar kestim onları degistiriyorum sık sık 👍 hayırlı kandiller