Vera18 Happy moma göre bebek doğdu ama bizde hala tık yok 😅 40 haftaya girdik cidden bir belirti yok böyle beklemek sinir bozucu 😒 bakalım yarın kontrolümüz var kontrole gerek kalmadan doğururum inşallah 😃 sizde durumlar nasıl?
eskisehir8 Vera18 Bizimde 9 gün gözüküyor son ama gelmeye niyeti yok kızımın hiçbir sancı ağrı sızı yok hatta yalancı sancı dediklerini bile yaşamadım daha 🥲
Dilekcnkn Vera18 Tam 40 haftalığım bizim oğlanın kilosuda biraz az yarın yatışım yapılcak sabah 7’de doktorum fitil ile doğumu başlatacak bakalım 😊
Ozge2805 Vera18 38+6 Agrılar sancılar ara ara geliyor ama doktorum bekleyeceğiz dedi 😁 bakalım beyfendi nezaman gelmek isterse son 7 günümüz
Alya_1963 Vera18 Ekim bebekleri nazlı sanırım geçen sene benim kızım 42 haftanın bitimine doğru gelmedi de zorla aldık artık 😁😁
Vera18 hanimhanimcik ay inşallah gerek kalmadan kendi sancın gelir canım 🤗 biz yarın gideceğiz bakalım ne dicek doktorum
ozlmcnkse hanimhanimcik ay merdiven çıkmaktan artık nefes alamıyorum gelsinler 😂 ne sancı var ne bir şey çarşamba nişanım geldi ama hala tık yok
hanimhanimcik ozlmcnkse benimde aynı yapmadığım kalmadı ama olmayınca olmuyor bunda da vardır bir hayır ne yapalım😁 benimde çarşamba sıyırma işlemi yapıldı o zamandan beri parça parça nişanım geldi ama sancım gelmedi😅
Vera18 Dilekcnkn kaç kilo ki kuzum bizim de en son gittiğimizde kilosu azdı şimdi nasıldır bilmiyorum. Ay hayırlı güzel haberlerini alırız inşallah 🤗 bende yarın gideceğim bakalım ne dicek
hanimhanimcik Dilekcnkn Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰 benim biraz açıklığım var direk suyunu patlatırız sancıların gelir dedi doktorum bakalım nolcak🥲
Dilekcnkn hanimhanimcik Amin canım cümlemize inşallah. Ben cuma gittim ne açıklık var ne sancı var ne nişan vardı hiç birşey yoktu , sadece cuma günü muayeneden sonra geldi pembemsi akıntı ode hemen bitti zaten
Vera18 Ozge2805 sağlıkla hayırlı vakitte gelsin canım 🤗 bizim kızında daha gelmeye niyeti yok gibi ne ağrı var ne sızı 😅
hanimhanimcik Vera18 doktor parmaklarıyla bebeğin kafasının etrafındaki zarları sıyırıyor yani kolay insin doğum başlasın diye