Yagmur00 deno1 bilemedim kı canım ne desem yalan olur sımdı dewlet verdi ozel dekıde onu verdi bende doktora sordum sıkıntı yok kullan dedi bendeu 2 sy oluyor kullanıyorum cankm
Esrakurtoglu96 Fatmanur123nrt bende bir an hiç wc ye cikamayacagim sanmıştım ama ishal yaptı çok şükür
Zehraspl incisu icmedigim icinmi yok sorun yok doktorun daha onceden verdigi suda eritilen demir ilciyla multivitamin ilacini iciyorum bide surekli meyve yiyorum pekmez iciyorum kahvaltida ekmege bandirip yiyorum o yuzden sorun yok
Bsrtncsoy incisu ayni sorunu bende yaşıyorum bi ara kabızlık yapiyor sonra birden ishale dönüyor ama ferrum kullanmistim o daha beterdi benim için.Ne yapacagimi sasirdim