Emine122 ödem varsa o da şişkin gösteriyordur canım sakın yürümeyi elden bırakma herhangi erken doğum veya başka sorunun yoksa inan oturunca çok uyuyunca vücut ödem topluyor . Bazen de istemesende oluyor ilk bebeğimde beni görsen burun Rihanna bacaklar safiye soymandı 😂yuvarlasan giderim yani kocamandı her yerim şişlikten doğumdan 2-3 gün sonra indi o şişlik ama🙂