Emine122 Vallahi 1.5 yıldır bişey bulamadım üstüne 2. bebişime hamile kaldım yani sonları ne olacak bilinmez ama internette bi doktoru dinlemiştim yercekimine karsı koyamayan en yumusak kas dokusu göğüslerde oldugundan toparlanması pekte mümkün değilmiş ama su instagramdaki Bloger anneleri görünce hayret ediyorum hiiç doğum yapmamıs gibiler estetik falanda olmadıgını söylüyorlar emzirmeyede devam nasıl oluyo anlamıyorum 😑😑