Gul-42 metehaninannesiii genelde kusuosun cnm sanırım annemden bılıorum bn belden oldum bas agrım bıle olmadı
RumeysaNur34 Gul-42 ha bende diyorum acaba herkeste olan birşey mi 🤭🤭 pardon canım yanlış anlamışım 🙏😊
metehaninannesiii Gul-42 bende kusma olmadı aksine cok rahat gecti doğumdan sonra 3.günü ayaktaydım her isimi kendim yaptım cabuk toparlandim yani
Gul-42 metehaninannesiii bndede olmadı cnm bas agrısıda olmadı işlerımı ypıorum sdece yan yatamıorum sırt ustu yatıncada kendım mecbur sagdan soldan destek alıorum
Pambix Gul-42 evet karnımı dikislerimi kavrayarak tutarak öksürmeye ayağa kalkmaya çalışıyordum .yanıyor gibi acı oluyordu bende.cunku
Pambix Gul-42 Hep sırt üstü çift yastıkla yatmistim ilk günler eşim kaldırdı giydirdi beni sonra çok şükür gayet rahattım. Yarın kısmetse doğumum var onda da böyle kolay toparlarim inşallah 😊
Gul-42 Pambix bnd sırt ustu cıft yastık ytıom yan yatılmıo denedım dıkışler acıdı desteksız klkamıırum hıc ınş cnm🥰🤲🏻