H1994 MMeervee bana da doktor öyle demişti çok korkmuştum erken doğum olabilir dedi korkuttu beni ama inş sağ Salim kucağımIza alırız.
kartanesi02 MMeervee benim için bi tehlike yaratmadı sadece bebekte çok az böbrek genişlemesi oldu doktor doğumdan sonra düzelir sıkınto değil dedi çok şükür 2 yaşında hiç bi sorun yaşamadık
aslann_annesi Hanımlar benim de açlık şekerim 93 çıktı diyet önerildi suyumun fazla olduğu söylendi sizce normal değerler kaç olmalı çok mu Yüksek şekerim
MMeervee aslann_annesi Seker hakkinda hicbir bilgm yok onun için yalan yanlis konusmym ben bilen biri cevap versin arkdsmza