Sinem12345 Senaasd kız mı erkek mi canım ben suan 36+6 yım kasıklarıma bi agrı girdi kalktım geçti insallah sancımdır
Senaasd Sinem12345 Yalanci sancılar şuan çok yoklar pozisyonla değişiyorsa yalancı sancidir 39+2 yim canım
FatmaNur_ Kelebekkannesi evet canım Suni de ise yaramadı sezeryana aldılar. Geldi paşam çok şükür. Bu arada devlet hastanesinde yaptım doğumu ben memnun kaldım
Fatmanur123nrt Kelebekkannesi 15 gün 2 cm git gel yaptım en sonunda suni sancı verildi 4 cm oldu sonra 7 en son 10 oldu ama hızlı ilerledi rahim ağzım kolay incelmişti çünkü