GamzeCan valla bende 3 aya 2 aya kadar olmadı 3.cü ayin sonuna kadar oldu ben rahim büyümesine yormustum ama en son hamile oldum akşam düşük başladi bende O gece de bebeğime veda ettim düşük yapalı 7 ay oldu hala kalmadım inşallah kalırım hayırlısıyla yakın zaman da sana tavsiyem az da olsa gene doktora gitmen ne olur ne olmaz sen tedbirini al canım