GamzeCan Merhaba, 11.haftamda bende de kahverengi lekelenme olmuştu, hemen doktora gittim, ultrasonda baktı, herşey çok iyi gözüküyor, herhangi bir kanama alanı vs hiçbişey yok dedi, yorulmaktan ve çok iş yapmaktan olmuş olabilir dedi, dinlenmemi tavsiye etti. Önlem amaçlı 5 gün kadar progesteran hap kullandım 200 mg, sabah ve akşam, sonra tekrar kontrole gittim, herşey yolunda şuanda. Benim bir gün, bir kez oldu lekelenme ve daha olmadı, bundan sonra da umarım olmaz.
Telaşlanma, doktor ultrasonda bakıyorsa ona güven, farklı bir durum hissettiğinde yine kontrole git, her ihtimale karşı.