16+5 hamileyim karnım sürekli şiş gibi rahme baskı hissediyorum sürekli tuvalete çıkma isteği duyuyorum sanki varmış gibi karnımın bitişinde rahim başlangıcında sertlik var normal mi hiç bilmiyorum uzanırken daha fazla ayaktayken daha az hissediyorum bu durumu :(