Figennn ben hamileliğimi öğrenince doktora gittiğimde sadece kan testinden baktı o şekilde onayladı ultrasona ben ilk defa ikili testte girdim o da 13. Haftadaydı sanırım ikili test için kanı da 2 hafta öncesinde de kan almışlardı sonra ultrasona çağırdılar bu şekilde yani ben şu an 18 e giricem daha bir defa ultrasona girdim
Bu ayın 15 inde yani 20 haftalıkken seyyalı ultrasona giricem
Ben bu kadarını biliyorum 😌