Figennn sizin de doktor kontrolleriniz benimki gibi az mı?
Ben hamile olduğumu anlayınca de gittik idrar ve kan aldı hemşire biraz birşeyler anlattı 1 hafta sonra sonuçları almaya gittik doktor bir takım sorular sordu sigara içiyor Musun vs diye neyse sonra 2 ki test için kan vermeye gittik 2 hafta sonra da ultrasona gittik geçen hafta da ebe toplantısı vardı genel bir toplantı o kadar 19 haftalıkların de detaylı ultrason var öyle yani millet gibi her hafta veya sık sık gitmiyorum dr a sizde de öyle mi?