lazinkizi Zeynep2009 hic bisey soylenmedi o konu hakkinda carsamba gunu covid testi vercem bide kan merkezine 2 kisi 2 unite kan vercekmis persembe sabah 7 de de kadin dogum acil de yatis verilip sezeryana alincam
Zeynep2009 lazinkizi Aynen banada öyle Kızılay’a kan verilcek dendi bide covit testini istediğimiz yerde yaptirabiliyor muyuz benim doğumum pazartesiye geliyor çünkü
lazinkizi Zeynep2009 onu bende dusundum sormayi unuttum baya uzak cunku bi test icin o kadar yolu gözüm kesmiyo ama yapicak bisey yok
Zeynep2009 lazinkizi son bir kez daha gel dedi kontrole belki o zaman der dicem ama ayni doktora denk gelmiyor ki🤷
yesimmasf Melike3535 valla genelde doktor verir ama 33 haftalikken gün aldık biz doktorumuza sorduk bu gün olur mu diye olur dedi 🙃
Melike3535 yesimmasf ben gitcegim zaman 34+3 olcaz gün almak istedigimizi soylucez bizde 20 Kasım istiyorum ama 38+4 haftalik olcak ozaman tamam dicek mi bakalım daha geç istemiyorum tarih olarak
Ebrulise yesimmasf ay bizde aynısını düşünüyorduk. Bende tam 38 olacağım o gün ama tabi doktor gitmiş nolcak bilmiyorum 😄