DerinMavii lazinkizi benimde 39+1 e gün verdi size neden o kadar geç verdi benimkinin bahanesi var :(
Zeynep2009 lazinkizi benimde şehir hastanesi 25 ekim tam 39 a verdi günümu saat söylemedi. Siz tekrar kontrole gitcekmisiniz bu hafta oda hakkında refakatçi hakkında bilgi verdimi
lazinkizi Zeynep2009 hic bisey soylenmedi o konu hakkinda carsamba gunu covid testi vercem bide kan merkezine 2 kisi 2 unite kan vercekmis persembe sabah 7 de de kadin dogum acil de yatis verilip sezeryana alincam
Sbdbdbsh Melike3535 bana 32 de verdi 8 kasıma ama ben bu gelecek pazartesi gidicem sanırım alicak 38 hafta oluyor çünkü
Babybella Melike3535 Geç değil benimde günüm belli değil. 37+4 um 38. Hafta söyler sanırım. Birde 38. Haftayi artık erken görmeye başladılar. 39. Haftada almak daha doğru