Gulsumelif edamutlu12 kanamalı olduğum dönemde gittiğimde 10 günlük kontrol süresinde kesinlikle gel diyordu o şekilde sık muayene etti sonra izne cıktı doktorum başka hastaneye gittim oda 2 hafta aralıklı görün dedi doktorun işleyişine değişiyor ya