edamutlu12 Bugün kahverengi lekelerim olduğu için hastaneye gittim progestan ilacını verdi kullananlar var mı yan etkisi var mıdır yada illa kullanmak gerekiyor mu
Babemom edamutlu12 benim de düşük tehlikem vardı bir iğne verdi doktor o baya yaktı, iki tane de progestan kullandıktan sonra hemen kesildi kahverengi akintilarim. Bence kullanmakta fayda var, bebisi riske atmaya değmez. 🤷♀️
Aysununannesi00 edamutlu12 progestan düşük önleyici kahverengi lekelenme kanama bunlr düşük sebebi 12. Haftama kdr yattm o lekelenme yüzünden progestan kullandm doktormn bana kullandığı cümle de küçk bir değremle sarsılmşsn birde bu depremin büyüğü var demişti kullanıp kullanmamak sna kalmş cnm
Damladzdslk Evet bende lekelenme için gitmiştim 4. Ayimdayim hala progestan kullanıyorum o toparlıyor ve lekelenme duruyor aksatmadan kullanın ben fitil olarak alıyorum
Nslhn97 11 haftalık farketmiyor değilmi ? Sabah akşam kullanmak gerekiyor emin olmak için soruyorum 😊
edamutlu12 Bana da doktor sordu vajinal olarak ister misin diye sonradan hap olarak verdi çok az geliyordu 5 gündür iğne yaptı sonrasında bu ilacı yazdı günde bı tane yatmadan önce tok karnına dedi
Gulsumelif edamutlu12 yan etkisi halsizlik baş dönmesi uyku yapıyor 14 haftamdayım biraktirdi doktor rahminizi güçlendiriyor
edamutlu12 Gulsumelif Tesekkur ederim bilgi için ilk gebeliğim her şeyden korkuyorum rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
Gulsumelif edamutlu12 progestandan korkmayın yan etkileri dediigim gibi halsizlik falan geldiğini anladiginiz an uyuyun
edamutlu12 Gulsumelif bı anda leke için gittim kalp atışını duydum o kadar mucicevi geldi ki duymayı hiç beklemiyordum 6 haftadan sonra duyulur diyorlar genelde siz kaçıncı haftada duydunuz
Gulsumelif edamutlu12 6 haftamda duydum bende ama her gebelik bir olmuyor :) inşallah sağ sağlim alırız hepimiz 😇 ağızdan daha fazla yan etki oluyor vajinadan koyunca pek olmuyormuş
edamutlu12 Gulsumelif uygulamasının daha zor olduğunu duydum lekelerim olduktan sonra biraz araştırmıştım o yüzden hap olsa daha iyi olur dedim ne kadar zamanda bir gidiyorsunuz doktora
Gulsumelif edamutlu12 kanamalı olduğum dönemde gittiğimde 10 günlük kontrol süresinde kesinlikle gel diyordu o şekilde sık muayene etti sonra izne cıktı doktorum başka hastaneye gittim oda 2 hafta aralıklı görün dedi doktorun işleyişine değişiyor ya