gldn065807 melike14- valla bende şaşkınlık içindeyim emin ol çünkü oğlumda hemen almıştım ben diyet yapuyorum ama sekerim var gebelik öncesinde o yüzden dikkat etmem lazım şuan için bende doktorum da memnun bakalım alırım almasına ama ne zaman 😅
Defne74 gldn065807 anladım canım şimdibende 58 deydim 19 haftalık oldum hala aynıyım ne aldım ne verdim tartılar mı yanlış acaba diye düşünmeden edemiyorum
gldn065807 Defne74 bende 17 haftama giriyorum yarin 56 kiloyum değildir ya almamamisjndir kilo almadım dedim ebeye bebekte sorun Yoksa senin için daha iyi dedi şükür bebiste bisey yok gerisi önemli degil ☺️☺️😊
gldn065807 melike14- dikkat et ama seker kötü ben 5 senedir aşağı yukarı yediklerime dikkat ediyorum alışkınım o yüzden çok sorun olmuyo bana 😊
melike14- iremcannn1907 sizin bir yorumunuzu gördüm Kayra koyacakmışsınız bende Kayra ismini koyacağım 🥰
iremcannn1907 melike14- yaaa ne güzel adaş olacaklar 😂 çok seviyorum Kayra ismini benim çevremde de pek yok. Tek isim mi koyacaksınız
melike14- iremcannn1907 bende çok seviyorum Kayra ismini hep istiyordum hamile kalmadan dedim direk doğan Kayra koyacağım bebeğimin adını diye 😍
iremcannn1907 melike14- kesinlikle çok güzel bir isim hayırlısı olsun bizlere ❤️ Mete Kayra olacak bizim de. Mete’yi de eşim çok istedi.
melike14- iremcannn1907 maşallah adı ile yaşasın güxel su gibi ömrü olsun 🥰 Eşimin adı doğan bende o yüzden direk doğan Kayra olsun babasının adını da taşısın istedim
iremcannn1907 melike14- ah canım benim de elimin adı Hasan, o kadar çok istedi ki kendi adını koymak. Hep Hasan Kayra olsun dedi ben istemedim. Sen şimdi böyle diyince üzüldüm bi an 🙈
melike14- iremcannn1907 iremcannn1907 yok canım neden üzülüyorsun ben hep ilk babasının adını taşısın onun huyu gibi güzel olsun dedim onun adını koydum ben emziğini filan yaptırdık tartışınca doğan koyamayacağın adını diyorum hayır onun adı doğan Kayra olacak diyor eşim o kadar çok sevindi ki kendi adını koyunca 🥰
iremcannn1907 melike14- benimki de çok istedi ama bana hep Garip geldi o yüzden koymadım ama farkediyorum eşim belli etmese de biraz içerledi bu duruma 🤦🏻♀️ Bizde artık isimli tulum, çikolata vs yaptırdık vazgeçme şansımız yok 😂 kaç haftalıksınız bu arada
melike14- iremcannn1907 hayırlsı olsun inşallah ama Mete ismini babası koymuş önemli olan ortak karar olmuş yine 🙏🏼 31+0 olduk peki siz 🥰
iremcannn1907 melike14- evet artık kısmet ne yapalım ☺️ 29+3teyiz bizde. Zaman hiç geçmiyor sanki bir an önce olsun istiyorum, ilk olunca heyecan da farklı ☺️❤️
melike14- iremcannn1907 benim de ilk bebeğim olacak saniyeleri sayıyorum nerdeyse geçmiyor gibi geliyor bana da kaç aydır utrasyonda asla yüzünü de göstermiyor çok merak ediyorum kime benziyor diye hep utangaç sanırım iki eli ile direk kapatıyor yüzünü 😂
dilara_cinar99 gldn065807 valla içimi rahatlattıniz bende bı sıkıntı var zannediyordum tek değilmişim ☺️
iremcannn1907 melike14- geçen kontrole kadar bizde öyleydik hiç göstermedi yüzünü hep kapadı sıpa 😂 en son gördük ama, doktorum bana benzetti ben babaya 😂
melike14- iremcannn1907 doğunca dönüyor zaten bebişler ama insanlık hali hep bşr merak içinde oluyoruz kime benziyor nasıl iyi mi sağlıklı mı hep böyle geçiyor hamilelik durumunuz nasıl peki ağlarınız var