Nuray58 sevgitekes yiğit Ali bende yiğit Ali düşünüyorum yani yiğit Ali ve Ege arasında gidip geliyoruz bakalım neye karar vereceğiz babamızla ☺️
sevgitekes Yazmet kendi bir anda söyledi bende istemem dahil olsun ben çok hevesleniyorım çocuğuma isim koyma konusunda bende çok sinirlendim
Sibells sevgitekes yiğit ali bende çok istedim amaa kayınbabam in ismi ali olduğu için sadece aliyi kabul ediyor yanına isim olmasın dedi, bende sade ali koyacağım tabi erkek olursa…😂😂
feyzaa34 sevgitekes hahahah benimde kızım var Sare bizde uyumlu olur diye Berke ye karar vermiştik 2. Kızım geliyor 🤣 yani kaynananın dediğinede pek takılma daha cinsiyeti belli değil🤣🤣
sevgitekes feyzaa34 kesinlikle bir heves sadece Allah ne verirse sağlık olsun bakalım 😊 ama ne olursa olsun ben koyucam ismini taktım kafaya