Kızlar kaynanam takmış Halil İbrahim olsun diye kalp atışı oluşmamış olan bebeğin yani 7 haftalık olunca gideceğim haftaya bir kızım var bu sefer ismini Ben koymak istedim daha Cinsiyeti belli değil ama erkek olursa bunu koyalım diyor Ben dedim ki ben koyacağım sizce hangisi daha hoş ya da Bir öneriniz var mı eski bilindik isimleri istiyorum