Edasydl Merveozkaynak_ cenk beye hiç gitmedim.ama herkes aynı şeyden muzdarip.çoğu kişiden duydum aynı şeyleri.ben fakültede Cihan bey var ayrıntılı için ona gittim.şimdi onunla devam edicem inşallah
Bsrzy Merveozkaynak_ Aaa demek öyle ay buralarda doğru dürüst doktor yok o zaman o kadar para veriliyor bi zahmet agzını açıp konuşsun
Merveozkaynak_ Bsrzy benimde en çok üzüldüğüm konu o oldu yani 500 TL az bir ücret değil elimde raporla çıktım bir ultrason fotoğrafı bile vermedi mail attı bir tane net birşey bile yok beni kendi doktorum her kontrolümde renkli veriyor
Merveozkaynak_ Edasydl beni de kendi doktorum yönlendirmeseydi gitmezdim kendi doktorum daha çok bilgi veriyor
Tugba17_ Edirne fakültede gülizar fisun hoca var prof oda detaylı bakıyor çok iyi ilgileniyor isteyince fotoğrafta veriyor muayene ücreti verdim sadece detaylı için gitmemiştim ama normal muayenesi bile detaylı ultrason yani