Aag06 Kuzucccum 😂😂😂🙈 olmaz zayen bu saatten sonra benim bebe karnimdan cikarirken doktor mavi gozlu sarisin cenede gamze var hadi hayirli olsun dedi ben bile 3aylikken farkettim doktor dogar dogmaz soyledi cocugun hersyini 😂
Kuzucccum Aag06 hehehe zamanla daha belırginlesıyor . Ya ne güzel çok severım de olmadı beee nfjfjf 😬 tecrübe canım hemen anlar onlar 🤷♀️🤣
deletedmom87894 Ilkmeyvem bende bugün müstakil evin bahçesinde gördüm oazarda aradımda yok daha çıkmadı anlaşılan
supermom39 Normalde de ayvayı çok severdim. Şimdi hamileyim Ankaradan Rizeye ayva alıp döndüm Rizede yoktur diye. Bir buçuk ay önce felan. Günde en az iki ayva yiyorum. Valla o zaman benimkide çok güzel olacak. 😂😂😂
merakliblog Ahlahanim hahaha sağol beybicim🌺 açıkcası kan yapmıyor ama dinen hem güzel huylu olur hem güzel olur demiş Hz. Peygamberimiz.
deletedmom87894 aslihan41 yanağa sürünce acaba bebekte leke çıkarmı yaa🤷🏻♀️😂annem bende yemiş sadece gamzem var tutuyor heralde
Aylin2011 aslihan41 iki gebeliğimde de yedim ikincide elimi yanağım az bastırdım kızımın gamzesi var 31+3haftalık ikizlerime hamileyim erkek ikiside yapsam mı diye düşüncedeyim😂