Kbrakrc valla sürekli değişiyor bende iyi gelen şeyler çünkü zamanla aynı şeyi yemekten bıkıyorum. 5-6-7. Haftada sürekli nektarin yedim şu an görmek dahi istemiyorum. Sonrasında elmaya geçtim. Sonrasında nar ve şimdi de ayva. Bi ara muz yedim bi de. Posalı gıdalar tüketin. Hazmı zor, baharatlı, tuzlu, şekerli gıdalardan ve paketlenmiş gıdalardan uzak durun. En kötü sarı leblebi yiyin mide suyunu emer. Kontrole gittiğinizde doktorunuza belirtin büyük ihtimalle prilam verir size de. Benim bulantı ve istifralarımı bitirmedi ama nispeten hafifledi. 7 hafta içinde 6 kilo verdim istifra etmekten. Şu an yavaş yavaş yemeye başladım ama zaten mide küçülüyor. Çok az bir porsiyonla doyuyorum ola ki bir gram bile fazlasını yesem saniyesinde istifra ediyorum. Sade soda da içebilirsiniz bu arada. Hem istifra ile kaybettiğiniz su ve mineral dengesini sağlar size. Kendinize gün içinde yavaş yavaş gıdaları tatma şansı verin ve bekleyin midenizin tepkisini görün. Ona göre zamanla şekillenir yemeniz.