Sogancik maalesef bazi doktorlar onemsemiyor sanirim. Ben de 5. Ayimda kendim istedim demir kontrolunu. Cok yorgun hissediyordum ve kimildamak bile gelmiyordu icimden. Dr a soyledim. Iyi bakalim bari dedi. Sonra da gun de iki kez almak zorundasin demir hapi dedi. 7 seviyelerinde bende de suan. Magnesium ve c vitamini takviyemi kendim aliyorum. Dr a kalsa onu da soylemeyecek. 🤦♀️