Mayraaa Borann sağ tarafima yatiyorum genelde sol oluyor bazen gebelikten once normaldede yüzüstü yatardim ve cok özledim yuzustu uyumak gibisi yok ama artik sagada solada yatsam birsey degismiyor uyutmuyor cok hareketli 36 hafta surekli wcdeyim sinirlerim baya bozuluyor orda uyuyup kalacam bi gun 😅
miranbeyinmothersi Borann ben hep sağa yatardım normalde ama hamilelikten dolayı sola eğilimli yatmaya çalısıyorım ama robot değilim gece yüz kere dönüyorum sırt üstü normaldede hiç yatmam ama genelde sol olmakla birlikte sağ sol karışık
Zeyzeynoo Borann aynı bende öyleyim çok dikkat ediyorum sol tarafa yatmaya kan akışı ve oksijen daha iyi oluyor diye kalçam ağrıyor resmen
Filizsaracc 14+ 4 üz uyku tutmuyo gece tuvalete kalkmaktan, sağa yatıyorum batıyo, karnımın üstüne yatıyorum baskı oluyo, e hep solada yatamıyorum bütün uykular kaçıyo sabah kalk işe git ruh gibi 😭😭