Borann Hep soluma yatıyorum. 35+1 deyiz, dünkü muayenede boynuna 1 tur kordon dolandığını ama sıkıntılı bir durumun olmadığını, suyu iyi olduğu için bebeği sıkmadığını söyledi doktorum. Böyle durumlarda mümkün olduğunca sol tarafa yatmak gerekiyormuş. Planlı sezeryan olacağından 20 gün kaldı Allah’in izniyle. Sonra hep sağ tarafıma yatacağım cok rahat ederdim 😄