Çok geçmiş olsun inşallah kanamaniz artmaz her doktorun tedavisi değişiyor ben iki doktor gittim ilki hiç birşey vermedi kese var ama boş kürtaja gel dedi 2. Iğne serum hap ne varsa verdi o yüzden başka doktora gitmeni tavsiye etmiştim ama uygun görmedi demekki bende pazar kahverengi leke gelmişti yerleşme gibi düşündüm sonra gelmedi ama salı günü artmıştı değişik şeyler rabbim yardımcın olsun dinlen çok fazla yorma kendini