Gulsumelif keseyle ilgili bisey demedi sadece kanamanın olmasını bu dönemde beklemiyoruz kesende bebek gözükmüyor takip edicez ağrın olursa kanaman olursa yine gel dedi riskli bir durum dedi acile gittim zaten kendi doktorum değildi ilk muayenemi yapan doktorlar biz bir kanama göremiyoruz dedi muayene eden doktor ile sonuçları söyleyen doktor farklı kişilerdi kayıt yaptırırken kanamam var diye giriş yaptırdım sonuçları inceleyen doktor kanamamin çok olduğunu düşündü galiba muayene esnasında orada olmadığı için