asina123 hamilelik dönem dönem o kadar değişik duygulara sokuuor ki bizi … bunları hissetmen çok normal , hormonlar, kilo alımı , halsizlik, bulantı , yüzde leke çıkması vs. bunlar olabiliyor . İnsan kendını bazen yetersiz , çirkin gibi de hissedebiliyor . Neyse ki tüm bu hormonlardan kaynaklı psikolojik bunalım geçip gidiyor bir süre sonra 🥰 . Ben de yaşadım aynısını ama yani uzun sürmedi ve bir şey fark ettim hamıleyken hamılelık kıyafetlerı alıp yıne eskısı gıbı hıssedebılıyorsun yani pantolon tayt elbise tişört bu döneme uygun alışveriş yap . Saçını doktorunda izniyle boya, şekil ver . Makyaj yap yine aynı sensin değişen hiçbir şey yokmuş aslında .😃