asina123 tabiki eskisi kadar çekici olmayabilirsin de bunu neden bu kadar takıyorsunuz? İçinde bebek var, vücudun,hormonların değişiyor,daha da değişecek. Dogurunca belki bebeğe bakmaktan kendine bakamayacaksin,bunları şimdiden dert edip kendini kötü hissetme bence. Kadınız ve her halimizle güzeliz,erkeklere de fazlayiz.