zakar Değil merak etmeyin. İlk çocuğum 37+3de oldu hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür. Şuanda 35. haftamdayım dün ki kontrolde doktor 38. haftada doğumun olacağını söyledi. Zaten planli sezeryanlar 38. haftada yapılıyor. 9 aylık oluyor çocuk o haftada 😊