[silindi] Albertos bende güvenemeyip değiştim şu an Fatma hanıma gidiyorum bende memnunum ilgili ve güler yüzlü bir doktor ama sezaryen taraftarı olur mu o yönden şüpheliyim 😐 ben devlete de gittim hiç memnun kalmadım Esra ya da gittim düzgün ilgilenmiyorlar bide mesela devlette Doğum anında kim rastlıyorsa o giriyor Doğuma yani şansına kim rastlarsa o yüzden bende özele gidiyorum 75 ödüyorum siz ne için 150 ödüyorsunuz ?
Albertos [silindi] üç kez oldu gidiyorum tahlil giriş muayene 150 tutuyo. Çok kararsız kaldım. Kardeşimin ilk oğlunu Demet doğurtmuş pipet gibi bişey çıktı makattan ve hatasını kabul etmedi anesteziciler içerde unutmuş olabilir demiş.ikinci oğlunuda fatma doğurtmuş çok memnun. Bende gidicem buay Fatma Aydın’a .Allah iylerle karşılaştırsın
[silindi] Albertos benim hiç öyle tutmadı tahlilleri ücretsiz bi kere 8 lira ödedim sadece Evet Demet hanım mahkemelik diyorlar zaten hastane onun olduğu için kabul etmezler ya bende çok olumsuz şey duydum
Albertos [silindi] kiloluydu bebekleri. Ama zaten bebek kilolu olunca hiç bir dr risk almıyo normal yapmıyo yani
Albertos [silindi] valla canım ben hep ücret ödedim evet ben İzmir’deydim Erzurumdayım şimdi dr değişicem ve alkollu gece Doğuma girmiş bebeğin kafasını kesmiş ki hatta hapis bile yatmış durum vahim yani
[silindi] Albertos evet bende duydum aynısını benim özeli tercih etmemdeki en büyük sebep ebeleri çok iyiymiş inşallah normal doğum olur
SimaTuranAslankaya [silindi] gecen yıl arkadasım 1600tl ye sezeryan dogum yaptı bu yıl çok artmamıstır
[silindi] mehtap_28 şifa vardı ama kapandı ilerde başka açarlar inşallah bir tane seçenek olması gerçekten kötü
Papatyal Erzurumlu degilim buraya gelim geldim tek bi tane ozel hastane oldugunu ilk duydugumda şok geçirdim neyse velhasıl bende zeynep hanima gidiorum çok ama çok memnunum ama oda buharadan ayrilmayi dusunuomus ne yapicam bilmiorum
mehtap_28 Papatyal bende erzurumlu değilim memurum tayinimiz çıktı geldik ve iyi bir doktora gitmek istiyorum
Nesoo Bende Erzurum’da yaşıyorum. Önce hümeyra hanıma gittim. Çok güler yüzlü ama sen sorarsan bilgi veriyor. Yani sanki ağzından lafı cımbızla çekiyorsun. Şimdi Fatma hanımla devam ediyorum. Her muayenem uzun sürüyor. Çok ayrıntılı anlatıyor herşeyi. Bebeğimi de doyana kadar izlettiriyor. Gerçi doyamıyorum ama :)
Papatyal mehtap_28 canim denemen lazim fatma hanimida övüyorlar baksana ama zeynep hanim cok kibar ve çok nazik davranio hastasina ben cok memnunum doktorumdan