Busvey1616 canım ben hümeyra da gittim çok ilgisiz geldi bana sanki biran önce odadan çıkalım diye uğraşıo, sonra Muhammet beye başladım o kadar memnunum ki çok ilgili çok rahat fakat 35 haftalığım son muayenemde Muhammet bey izindeydi Fatma hanımında iyi olduğunu söylemişlerdi bu sefer ona gittim evet o da çok ilgili bi doktormuş onu da sevdim yani doğumumda nöbetçi o olursa Muhammet beyi istemem ona güvenebilirim.