Ben 4 haftalık hamileyim adetim normalde düzenli hiç geçmez 1 saat bile ama hep adet sancım oluyordu bu pazardan beri salı günü olucaktım olmadığım gibi anladım zaten çarşamba test yaptım çıktı ama hala adet olacakmış gibi ağrılar var bel ve kasık ağrıları bide göğüslerde hassasiyet var Allah isteyen herkese nasip etsin 🥰