Hicranercan Merhaba bende 3,5 haftalık hamileyim benimde aynı regl görücek gibi ağrılarım oldu ve sivilcelerim çıktı hep regl olucam sanırken hamile olduğumı öğrendim🙏🏻
Merveismail3 Hicranercan ay haftamıza agrilarimiza sicilcelerimze kadar aynı belirtileridir yaşıyoruz 😅
Ezgikarabas Parvana imsallah supriz yapar ben adet oncesi hic agrim olmaz basladiktan sonra olur ama gecen ay olucakmisim olamıyormuşum gibi oldu adetin 2.ci günü test yaptım çift çizgiyi gördük Allahım isteyen herekese nasip etsin
Happyturuncu Parvana bennn çok uykum geliyordu ama ben o zaman anlamamıştım :) yemek yiyince hemen uyuyordum
Happyturuncu Parvana vala benim içime doğmuştu sürpriz bebek bizim :) sürekli arkadaşıma ben adet olmadım hamileyim dedim durdum 5. Gün test yaptım :)
miranbeyinmothersi Parvana ben aşkım, aset olacağım günden itibaren 7 gün bıyunca sürekli adet ağrısı hissettim. Ha bugün olacağım ha yarın derken hamile olduğumu öğrendim sırt bel gögüs ağrısı hat sayfadaydı
mercanmeb Parvana valla şehir dışına çıkacaktım normalde ama lavaboya girince nokta kadar bir kahverengi lekelenme gördüm doktoruma sordum ne olur ne olmaz gitme dedi. Öyle bir şey olmuştu ama öyle birkaç gün süren değil. Belki de lekelenme değilde bir yer kanamışta olabilirdi. Bu yüzden kesin bişey diyemicem
Zehra3443 Benım de hiçbir belirtim yoktu beklemiyodum da herkes belirti yaşamak zorunda degıl o yüzden cok düşünmeyin akışına bırakın inanın öyle daha iyi oluyo 🌝🥰❤️