Durununannesi46 16+6 haftadayız. Bugün Kontrole gittim doktorum boyu 17 cm kilosu 200 gram dedi. Normal dedi ama sizce de normal mi?? Ayrıca aşı kesinlikle ol dedi. Aynı haftalarda olanlar paylaşırsa sevinirim 🥰🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 Durununannesi46 kuzum ben en son gittiğimde 14+2 yedi ve boyu 9 cm di kilo bilmiyorum şuan da 16+3 um nasıl bir degisimlik oldu bende merak ediyorum bizde 21. Haftada gideceğiz doktorumuz öyle cagirdi
Minnakkurabiyeveannesi27 Durununannesi46 ama bence senin bebiş 2 hafta felan Önden gidiyor gibime geldi bu arada ne yiyip ne içiyorsun çünkü haftasına göre bayağı ondesin maşallah özel yaptığın birşey varmı 🥰
mor_menekse1 Durununannesi46 bizde salı kontrole gdcez sorcam ilk defa kilosunu boyunu umarım güzel çıkar :) 17.haftaya girdık
Gta-35 Durununannesi46 ben de 16+5 te gittim boyu 17 cm kilosu 181 gramdı:) bana doktorum tetanoz aşısına gerek yok dedi covid aşısını da düşünmüyorum
Zeytininannesi01 Bende aynı haftadayım pazartesi cinsiyet öğrenmek için doktora gideceğim bana da aşı ol demişti önceki gittiğimde ama ben çok kararsızım🤷🏻♀️
Durununannesi46 Zeytininannesi01 ben de aynı şekilde kararsızım hala. Doktorum kesinlikle ol diyor. O kadar çok gebem var ki covidli diyor. Tetanoz aşısı için de 24.haftada tek doz ol dedi
Durununannesi46 Minnakkurabiyeveannesi27 doktor önde demedi normal dedi ama 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ aslında canım ne isterse yiyorum özel olarak yediğim bir şey yok. Düzenli olarak kuruyemiş yiyorum. Muz yiyorum. Et sebze yiyorum bol bol. Tahin pekmez yiyorum kahvaltıda. Unutmazsam süt içiyorum. Bide sigara zıkkımını tam olarak bırakabilsem tam olacak her şey 😞😞
Momydemet Canım ben şu anda 18+3 üm. 16 haftalikken kontrolum vardı benim bebisiminde kilosu ve boyu bu şekildeydi,aynıydı yani seninle🙂 11 gün sonra tekrar kontrolümüz var bakalım ne kadar olmuş kuzucuk🥳♥️
Durununannesi46 mor_menekse1 ben de ilk defa öğrendim boy kilosunu🥰 inşallah güzel haberlerle dönersiniz 😍😍
Zeytininannesi01 Durununannesi46 bende tetanoz aşısını 25 ekimde olacağım sağlık ocağı o tarihi verdiydi banada
Minnakkurabiyeveannesi27 Durununannesi46 inşallah onu da bırakırsın iyice güzelce gelişir bebişin kuzum rabbim sana bagislasin
Feyzaveannesi Durununannesi46 17+3 haflık hamileyim. En son 15+3 te doktora gittim. O zamanlar 175 gram 13 cm idi 😊🧿
Feyzaveannesi Durununannesi46 Vurulduğum gece ateşlendim uçuk hala duruyor 🤦🏻♀️ ertesi günü kol ve kemik ağrısı çektim. Bugün 3.gün şükür iyiyim