Herhalde benim kadar geç döllenme yoktur😅 Son adet tarihim 31 Nisan. Doktor ise döllenmenin 5 Haziran olduğunu söyledi. Şuan 19+1’iz. Buna rağmen bebişimin 1 hafta önde gittiğini söyledi. Bu arada polikistik overlıyım geç döllenme muhtemelen bu yüzden