Edaozencan Merhaba benimde takip ettiğimde 1 hafta boyunca hep ovulasyon testim koyu çıktı adetime 3 gün kalada yaptım yine koyu çıktı gebelik testi negatif çıkıyor öatlama olmadığı için koyu çıkar mı?
gunes123olarak Edaozencan koyu derken eşit mi çıkıyor hep yoksa silik mi ? Silikse gebelik olarak sayılmıyormuş sanırım ya eşit ya da patlaması gerekiyor anladığım kadarıyla
Edaozencan gunes123olarak ikiside koyu baya koyu ama silik değil gebelik testim var ama adet tünüm geçsin diye bekliyorum normalde bugün olmam gerekiyor adet günüm 16 ekim
gunes123olarak Edaozencan ozaman bence ya kan verin ya da birkaç gün daha bekleyin derim hala olmazsanız doktor kontrolüne gidin canım ben gebelik testi daha yapmadım oyüzden bişi diyemiyorum yapınca söylerim
lunam gunes123olarak bilmiyorum malesef. O ay ovulasyon takibi yapmamıştım, önceki aylardan elimde kalan testle denemiştim şüphelenince.
Edaozencan gunes123olarak bunlar benim ovulasyon testim https://www.hizliresim.com/mwrx1lk 26 eylülde başladım sonra bıraktım 8 ekimde tekrar yaptım sonra koyu çıktı 9 ve 10 ekimdede yaptım aşırı koyuydu gebelik testi yapmıştım negatif çıktı
Edaozencan gunes123olarak şuanda evde değilim o yüzden atamam sonrakiler 8 ekimden daha koyuydu hatta dedim ki hala yumurtluyorum sanırım bi türlü çatlamıyor, bir önceki gebeliğimde koyulaşıp sonra silik olmaya başlamıştı şimdi hiç silik olmadı
Edaozencan gunes123olarak buda 8-9-10-11 ekim ovü sonuçlarım adet başlangıcım 16 ekim gebelik testim hala negatif 😅 https://resimyukle.io/r/oe2gIdLRPQ
Nurciv gunes123olarak teste devam et canim. Sana Kendi ovulasyon testimi yolluyorum. Pembe olanlar ovu yesiller gebelik testi. https://resimyukle.io/r/DhNle5WaHm
Nurciv gunes123olarak evet Hatta 10. gün gebelik testende hayali cizgi görmüstüm. Insallah olumlu sonuc alirsin canm
Defnem07 gunes123olarak Ümit vermek istemem ama benim de böyle oldu sonra hamilelik testi yaptım onda çok hafif silik çıktı tabi benim adetime 7 gün var dı ☺️
gunes123olarak Defnem07 Ya öyle mi peki benim 9.günüm yumurtlamadan testi 12.günü gibi mi yapsam diyorum siz kaçıncı günde yapmıştınız
Defnem07 gunes123olarak ya benimde yumurtlamadan 9 gğn sonraydı sanırım. İc güne bir adet oluyorsunuz. Benimde arkadaşım normal degil iki kere yumurtlama değilse hamilesin demişti. Bence de 2 gğn daha bekleyin
gunes123olarak Nurciv pazartesi test yapayım ozaman böyle koyulaşma devam ederse❤️ Çok sağol cidden ümit oldunn
gunes123olarak Defnem07 ozaman tekrar yapayım yarında böyleyse teste doğru yol alayım inşallah pozitiftirrrr❤️ Çok teşekkür ederim cevapladığın için
minik4550 gunes123olarak anladim canim.hangi gün baslaniliyor buna ben uygulamadan bakıyordum aslında ama olmazsa denicem bunu
Defnem07 gunes123olarak rica ederim ne demek insallah pozitif sonuç alırsınız bana haber verir misiniz