gunes123olarak https://resimyukle.io/r/zoRIg9czUs Kızlar ben 8ekimde yumurtlama gördüm bugün ovulasyon testin tekrar koyu çıktı. Adetim 19ekim acaba tekrar mı yumurtlama yoksa gebelik olabilir mi
aysessozer gunes123olarak benimde adetime 3 gün kaldı kuzum dün akşam ovulasyon yaptım ikinci çizgi silik çıktı gebelik testi yapmadım o yüzden olmadı diye belirtimde yok sende var mı belirti inşallah güzel haberler alırız 🙏🥰
Nurciv gunes123olarak teste devam et canim. Sana Kendi ovulasyon testimi yolluyorum. Pembe olanlar ovu yesiller gebelik testi. https://resimyukle.io/r/DhNle5WaHm
gunes123olarak portakalcicegii bana eşit gibi geldiler ama dahada mı koyu olması gerekiyor ozaman ümitlenmiyim😅
minik4550 gunes123olarak ay bu testler nasil oluyor ya cok merak ediyorum siz soru postu açtınız ama ben sorsam size ayıp.olmazsa bu ay çıkmazsa bidaki ay bende böyle deniyeyim
gunes123olarak aysessozer canım çok belirtim yok sadece arada kasıkta batma oluyor birde göbek bölgeme giriyor arada okadar. Seninki benimkinden silik miydi kuzu
gunes123olarak aysessozer Dünkü benimde çok koyu değildi fotoğrafta koyudan bi önceki mesela Ama bugün yaptığım bi tık koyu geldi bana sende dene bugünde istersen bidaha
aysessozer gunes123olarak senin koyudan bir önceki gibiydi dün yaptığım canım bugün yine mi yapsam acaba bende
gunes123olarak minik4550 ovulasyon testi canım yumurtlama ve çatlama dönemini görüyorsun benim üsteki koyu gördüklerin yumurtlamaydı mesela ona göre birliktelik oluyor sonra adet zamanını bekliyorsun. Ama burda görmüştüm gebelik varsa tekrar yumurtlama gibi koyulaşıyormuş oyüzden bende onu deniyorum😊
aysessozer gunes123olarak evet canım 19u benimde belirti de olmayınca çok umudum yok açıkçası sen yarın sabah ilk idrarla gebelik testi yap istersen bi senin ovulasyon bugün koyulaşmış çünkü
minik4550 gunes123olarak anladim canim.hangi gün baslaniliyor buna ben uygulamadan bakıyordum aslında ama olmazsa denicem bunu
gunes123olarak aysessozer sen nezaman gördün yumurtlamayı peki. Yapçam galibs canım biraz heycanlandım 😅
aysessozer gunes123olarak ben bu ay takip etmedim canım saldım bu ay 😄 adet tarihi yaklaşınca merak başladı bende ama belirti de olmayınca test yapmıyorum sonucunu paylaş bizimle ☺️
lunam Benim adetimin ilk günü ovulasyon testinde iki çizgi eşit çıkmıştı. Adet 3 gün gecikince gebelik testinde epey silik çıkmıştı. Biraz bekleyip kaset test yap derim, olma ihtimali var. İnşallah hayırlı güzel haberler alırsın 🥰
gunes123olarak lunam peki yumurtlamanın kaçıncı gününe denk geliyordu biliyor musunuz. İnşallah bende olumlu sonuç alırım❤️
lunam gunes123olarak bilmiyorum malesef. O ay ovulasyon takibi yapmamıştım, önceki aylardan elimde kalan testle denemiştim şüphelenince.